Sider

13. apr. 2012

To jentekort er snekret sammen, etter en liten bestilling fra mellomste i huset:) hun ville ha noen tøffe kort til bursdager:) farelagt med promarker:) stemlene kjøpte jeg som digi stamp for litt siden, veldig glad for det :)

kortene skulle være svarte fikk jeg beskjed om, med et tøfft motiv, også skulle jeg skrive gratulerer:) så da var det å sette seg ned med tusjene og kose seg da:)


                                    Et nærbilde av tegningen, hva bruker dere som ansiktsfarger i promarker, føler jeg                                                er på litt feil grunn her, men det le da noe :)
                                                    Her skal jeg fikse litt, legger det kanskje til siden,
                                                   har laget til en tekst som skal stå på siden av jenta:)
                                         Må si jeg digger disse stemplene, kjempe kjekke å ha
                                                 på bursdagskorttil de fra 10 år og oppover :)

7 kommentarer:

Janne-Lise sa...

Stilige kort du har laget :) Likte motivene og måten du har fargelagt de på.

mellem sa...

Stilige kort. Regner med jenta de er fornøyd. Jeg bruker tan, blush og satin til hudfarger, men er ganske fersk i tusjeverden.

Lill sa...

de fargene har jeg også brukt, samt ivory tror jeg det var :)

May Britts papir og sånt sa...

Flotte kort du har laget her. Motivene er stilige, og flott fargelagt.
Heldige de som får disse.
God helg
Klem May Britt

livmme sa...

Må si de ble råtøffe!! Likte også veldig godt stemplene til jenter i den alderen. Tenker at 11 års kortet jeg la ut i dag, ble for sukkersøtt...
Du har blitt kjempeflink å fargelegge Lill og ser at du har koset deg her :)
Tusen takk for koselig kommentar i bloggen min!

Alhana sa...

Tøffe kort og flott fargelegging .)
Kjempe stilig de motivene :)

Linda sa...

Kjempestilige kort! Veldig flott med svarte kort til disse stemplene.